۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳

در مسیر دبی - آبادان؛

لنج باری در نزدیکی گناوه غرق شد/ خدمه نجات یافتند

لنج باری در نزدیکی گناوه غرق شد/ خدمه نجات یافتند

بوشهر- رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی به خدمه موتور لنج باری در نزدیکی بندر گناوه با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بوشهر، حسین طالب نژاد اظهار داشت: در پی اعلام اضطرار موتور لنج باری به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آب‌گرفتگی و احتمال غرق شدن شناور، بلافاصله هماهنگی لازم انجام گرفت و شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این موتور لنج باری که در مسیر دبی - آبادان در حال تردد بود، افزود: به‌دلیل شرایط اضطراری موتور لنج، هماهنگی با یدک‌کش تندیس ۱۱ که در منطقه حضور داشت صورت گرفت و این شناور نیز به موقعیت اعزام شد، همچنین پیام اضطرار مبنی بر امداد رسانی به لنج حادثه دیده بر روی کانال VHF-CH۱۶ بطور متناوب پخش شد.

طالب‌نژاد اضافه کرد: با رسیدن به‌موقع یدک‌کش تندیس ۱۱ به منطقه، خدمه لنج حادثه دیده از غرق شدن نجات یافته و تحویل شناور ناجی ۹ شدند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: نفرات نجات یافته، توسط شناور عملیاتی ناجی ۹ به طرف بندر گناوه اعزام شده و در اسکله این بندر تحویل مقامات مسئول شدند.

گفتنی است که شناور مذکور به دلیل آبگرفتگی شدید در همان موقعیت غرق شد.

کد خبر 2882027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha